Контекст - один з інструментів інтернет-маркетингу, основне завдання якого залучення відвідувачів, які шукають товар або послугу в пошуковій мережі Google. Простими словами - це оголошення які відображаються в пошуковій видачі з позначкою "реклама", якщо пошуковий запит відповідає вашій пропозиції.

Основні переваги:

  • Застосування моделі pay-per-click (PPC). Оплата стягується тільки тоді коли клієнт перейшов по оголошенню на ваш сайт.
  • Гнучкість налаштувань. Оголошення демонструються зацікавленій аудиторії, яка шукає товар або послугу подібну вашим, що робить пропозицію більш ефективною.
  • Швидка віддача. Якщо кампанія не пущена на самоплив, її дієвість можна помітити практично з моменту розміщення.

Як правило, налаштування рекламної кампанії в Google Ads ми ділимо на кілька етапів.

Підготовчий - вивчаємо бізнес клієнта, його сильні і слабкі сторони, а також конкуренцію у відповідному сегменті. Аналіз бізнесу допомагає нам розробити правильну маркетингову стратегію і підібрати найбільш ефективні інструменти для її реалізації.

Тільки після того, як цілі клієнта, його очікування, а також конкурентні позиції на ринку визначені, ми переходимо до другого етапу.

Збір семантики - на даному етапі PPC фахівець підбирає ключові слова за якими будуть показуватися оголошення. Акцент робиться на потенціалі запитів, а не на їх кількості. Велику увагу ми приділяємо мінус-словам, щоб уникнути нерелевантних для вашого бізнесу запитів. Коли робота з ключовими словами завершена можна переходити до наступного етапу - написання оголошень.

Оголошення - це те, на що в першу чергу звертає увагу клієнт, від їх якості та креативності залежить чи перейде покупець на сайт. Написані нами оголошення допоможуть виділити вас серед конкурентів, розкривши сильні сторони пропонованого товару або послуги.

Технічна підготовка, запуск рекламної кампанії - на основі зібраної семантики формуємо структуру облікового запису, переносимо зібрану інформацію в аккаунт Google Ads. Проводимо всі необхідні налаштування, відповідно даних отриманих при аналізі вашого бізнесу.

Перед запуском рекламна кампанія проходить обов'язкову перевірку по чек-листу, який ми розробили виходячи з нашого досвіду, і постійно допрацьовуємо і покращуємо. Після перевірки запускаємо рекламну кампанію.

Оптимізація і аудит - після запуску рекламної кампанії, ми продовжуємо роботу над її покращенням і оптимізацією. Дані отримані з систем аналітики допомагають нам зрозуміти реальний внесок контекстної реклами в отримання прибутку а також:

  • Ефективно керувати ставками.
  • Виявляти найбільш релевантні запити і концентрувати увагу на них;
  • Покращувати якість оголошень, підвищуючи їх CTR
  • Складати списки ремаркетингу.

Звернувшись до нас ви можете бути впевнені, що отримуєте надійного партнера, який буде розвивати і покращувати ваш проект на кожному з етапів. З усіма партнерами ми укладаємо договір, який гарантує виконання взятих на себе зобов'язань, - про результати проінформуємо вас в щомісячному звіті, при цьому зростання продажів буде найкращим критерієм ефективності нашої роботи.

Ми знаємо, що потрібно робити щоб контекстна реклама приносила прибуток. Залиште заявку. Зробіть ваш бізнес ефективніше.