Просування бізнесу в пошуковій системі може здійснюватися із застосуванням різних інструментів. Серед численних способів можна виділити Google Shopping. По суті, це маркетплейс від компанії Гугл, за допомогою якого продавець може рекламувати свій товар, а покупець, попередньо оцінивши його по фото і вартості, перейти на сайт для здійснення покупки. Залежно від налаштувань рекламної кампанії, оголошення можуть показуватися не тільки в Google Shopping, а й інших сервісах: результатах пошуку, контекстно-медійній мережі, партнерах пошукової системи.

Для кого корисний Google Shopping? Якщо ви власник інтернет-магазину незалежно від ширини асортименту, та бажаєте збільшити продажі, то даний вид реклами підійде для вас.

Основні переваги Google Shopping:

  • Висока конверсія. Користувач, який шукає товар, має можливість оцінити товар по фото і ознайомиться з його вартістю до переходу на сайт.
  • Низька конкуренція. Так як сервіс відносно новий і вимагає певної технічної кваліфікації, конкуренція значно нижча в порівнянні з текстовими оголошеннями контекстної реклами, відповідно і ціна за клік буде нижче.
  • Розширення можливостей контекстної реклами. Наприклад, використання "Розумних торгових кампаній" які об'єднують стандартні торгові кампанії з ремаркетингом в КММ.
  • Простота управління. Товарні оголошення будуть показані за запитами, автоматично обраним системою на основі даних зазначених в фіді, а не на ключових словах, на відміну від контекстної реклами.

У сучасних реаліях необхідність реклами товарів за допомогою Google Shopping тільки зростає. Разом з тим, далеко не всі власники бізнесу розуміють основні принципи грамотної настройки кампанії, тому ми рекомендуємо звернутися до кваліфікованих фахівців. Наші співробітники мають відповідні навички та досвід в даній галузі. Основною спеціалізацією нашої компанії є розробка і подальший розвиток інтернет-магазинів. Ми прагнемо до надання максимально якісного та ефективного сервісу з метою позбавити бізнес від необхідності розбиратися в технічних питаннях.

Як формується вартість? Вартість рекламної кампанії формується з двох складових: бюджет на рекламу і вартість наших послуг. Вартість наших послуг, формується виходячи з обсягу робіт. Кожен проект по своєму унікальний, немає чарівної таблетки яка підійшла б кожному, відповідно і обсяг робіт для досягнення мети відрізняється від проекту до проекту. Ми за прозорість відносин з партнерами, тому обговоривши всі деталі і завдання, визначивши обсяг робіт, назвемо ціну за наші послуги, зоріентуємо по бюджету і закріпимо все договором.

Вибираючи нас як партнера, ви можете бути впевнені в якості послуг і прозорості відносин.

Зробіть перший крок. Отримайте безкоштовну консультацію експерта!